Koop de checklist
Inloggen
Log in Register

Bewijs je menselijkheid: 2   +   10   =  
Vergeten wachtwoord ?

Er wordt een wachtwoord naar uw e-mailadres gestuurd.

Uw persoonlijke gegevens worden gebruikt om uw ervaring op deze website te ondersteunen, om de toegang tot uw account te beheren en voor andere doeleinden die worden beschreven in ons privacybeleid.

Nu tot wel 65% extra korting
Gratis SWOT en concurrentieanalyse

Nieuwsbrief pop-up op je webshop? Dat kan beter!

Inhoudsopgave

  • Nieuwsbrief pop-up op je webshop? Dat kan beter!
    • Nieuwsbrief pop-up, hoe inzetten?
      • Wat te doen met de mensen die zich inschrijven?

Heb jij op je webshop ook zo’n irritante nieuwsbrief pop-up die niemand invult (doe je zelf toch ook niet). En heb je geen gratis weggevers zoals e-books, checklisten of hoge kortingen etc.

Dan heb ik de tip voor je!

Verander die nieuwsbrief inschrijving naar ”Wil je gratis verzending?”

Gratis wilt iedereen! En het voelt veel groter aan dan een korting.

 

Kan je toch ineens iets weggeven en het levert de klant ”als ze toch iets willen kopen” direct iets op. Je zal zien dat je inschrijvingen voor je nieuwsbrief (want die zit er natuurlijk achter) keihard gaan stijgen.

Het neuromarketing effect:

-Klein tellertje van 2 min. (Maakt het schaars, bang om het mis te lopen.)
-Nee, ik wil geen gratis verzending (tuurlijk wel, iedereen wilt gratis verzending)

Tekst gaat verder onder de afbeelding…

Wil je gratis verzending 1

Nieuwsbrief pop-up, hoe inzetten?

Een nieuwsbrief pop-up is een geweldige manier om e-mailadressen van potentiële klanten te verzamelen. Door een inschrijvingsformulier op je webshop te plaatsen, kan je het bezoekers gemakkelijk maken om zich op je mailinglijst in te schrijven. Wanneer je je pop-up ontwerpt, zorg er dan voor dat hij eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken is. Geef duidelijke instructies over hoe ze zich kunnen inschrijven en zorg ervoor dat het formulier zichtbaar en toegankelijk is op ieder apparaat. Denk uit de box zoals in bovenstaand voorbeeld.

Wat te doen met de mensen die zich inschrijven?

Dit is misschien wel belangrijker dan de inschrijving Er bestaat geen twijfel over dat e-mail nieuwsbrieven een krachtig marketinginstrument zijn. Maar wat komt er kijken bij het schrijven van een goede nieuwsbrief? Hier zijn enkele tips:

Ten eerste, zorg ervoor dat je iets interessants te vertellen hebt. je nieuwsbrief moet waarde bieden aan je lezers, of het nu gaat om nuttige informatie, exclusieve aanbiedingen, of gewoon onderhoudende inhoud.

Vervolgens, hou je publiek in gedachten. Voor wie schrijf je? Wat willen ze zien? Schrijf met hen in gedachten en stem je inhoud daarop af.

Tot slot, vergeet het ontwerp niet! Een visueel aantrekkelijke nieuwsbrief zal de aandacht trekken en mensen aanmoedigen om hem ook echt te lezen. Werk samen met een professionele ontwerper om een lay-out te creëren die je merk en inhoud aanvult.

Vergeet ook niet om de e-mailadressen te verrijken met aanvullende informatie. Je wilt meer informatie over de mensen die zich inschrijven. Geef bijvoorbeeld extra korting als ze hun profiel aanvullen. Belangrijke gegevens zijn. Leeftijd, interesses, geslacht of wat hun maten zijn.

  • Over
  • Laatste berichten
Abram Bos
Volg
Abram Bos
Webshop Expert bij Winstwebshop
Webshop-expert met hart en ziel. Weet alle ins en outs voor een (winstgevende)webshop. Gespecialiseerd in webshop marketing, Conversieoptimalisatie (CRO). Zoekmachine optimalisatie en ads (SEO & SEA), Social ads, etc
Abram Bos
Volg
Laatste berichten van Abram Bos (alles zien)
  • Richtlijnen voor het kiezen van de juiste kleuren voor je Call-to-Actions - september 1, 2022
  • Nieuwsbrief pop-up? Dat kan beter! - augustus 18, 2022
  • Cross selling in je webshop, hoe, wat en waarom? - augustus 18, 2022
Trefwoorden:Nieuwsbrief pop-up
Bericht delen

Gerelateerde berichten

Richtlijnen voor het kiezen van de juiste kleuren voor je Call-to-Actions

Nieuwsbrief pop-up op je webshop? Dat kan beter! Heb jij op je webshop ook zo’n irritante nieuwsbrief pop-up die niemand invult (doe je zelf toch Lees verder

Cross selling in je webshop, hoe, wat en waarom?

Nieuwsbrief pop-up op je webshop? Dat kan beter! Heb jij op je webshop ook zo’n irritante nieuwsbrief pop-up die niemand invult (doe je zelf toch Lees verder

Bezoekers terugroepen die je webshop hebben verlaten zonder te betalen

Nieuwsbrief pop-up op je webshop? Dat kan beter! Heb jij op je webshop ook zo’n irritante nieuwsbrief pop-up die niemand invult (doe je zelf toch Lees verder

Hoe gebruik je eye Tracking voor je Webshop?

Nieuwsbrief pop-up op je webshop? Dat kan beter! Heb jij op je webshop ook zo’n irritante nieuwsbrief pop-up die niemand invult (doe je zelf toch Lees verder

Algemene voorwaarden webshop opstellen?

Nieuwsbrief pop-up op je webshop? Dat kan beter! Heb jij op je webshop ook zo’n irritante nieuwsbrief pop-up die niemand invult (doe je zelf toch Lees verder

Laat een antwoord achter Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Winstwebshop Dé checklist voor een optimale webshop Webshop Conversie Optimalisatie

OPTIMALISATIE ZO EENVOUDIG DAT JE OMA HET KAN!

Maak eenvoudig van bezoekers klanten!

(zelfs als je net bent begonnen)

Deze webshop conversieoptimalisatie Checklist is een stapsgewijze handleiding voor elke webshop, die je moet toepassen om van bezoekers klanten te maken.

Direct kopen

Meer webshop tips lezen?

Waarom webshop reviews verzamelen?

augustus 17, 2021 0

Wat kost een webshop?

maart 8, 2022 0

Doelgroep onderzoek? Waar begin je?

augustus 17, 2021 0

10 gratis webshop analyse tools om je ...

april 5, 2022 0

Hoe schrijft je productteksten die producten verkopen?

augustus 17, 2021 0

Hulp nodig? contact@winstwebshop.nl

Het advies in deze Checklist (inclusief alle gerelateerde bronnen zoals gidsen en gerelateerde materialen) is alleen algemeen advies. Het is opgesteld zonder rekening te houden met uw doelstellingen, financiële situatie of zakelijke behoeften. Alvorens op basis van dit advies te handelen, dient u de geschiktheid van het advies te overwegen, rekening houdend met uw eigen doelstellingen, financiële situatie en zakelijke behoeften. Voor zover maximaal is toegestaan door de wet, wijzen de auteur en aanverwante entiteiten en de uitgever alle verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid af jegens enig persoon, direct of indirect voortvloeiend uit het al dan niet nemen van actie op basis van de verstrekte informatie

Deze site is geen onderdeel van de Facebook™ website of Facebook™ Inc. Bovendien wordt deze site op geen enkele wijze ondersteund door Facebook™. FACEBOOK™ is een handelsmerk van FACEBOOK™, Inc.

Winstwebhop.nl is een handelsnaam van ABRBos Holding BV onder KVK:83095004 – BTW:NL862724533B01 -Valeriusstraat 8, 2394XT Hazerswoude-Rijndijk
contact@winstwebshop.nl / 06-30594242  Algemene voorwaarden

Facebook Twitter Instagram Pinterest

©2022 Created by winstwebshop.nl

Ook een winstgevende webshop?

Download de Checklist voor een optimale en winstgevende webshop!

 

Je ontvangt binnen een paar minuten de (uitgeklede versie) van de Winstwebshop Checklist in je mail.

Nee dankje, Ik heb al een optimale webshop!
Invalid email address
Thanks for subscribing!
Ook een winstgevende webshop?

Download de Checklist voor een optimale en winstgevende webshop!

 

Je ontvangt binnen een paar minuten de (uitgeklede versie) van de Winstwebshop Checklist in je mail.

Nee dankje, Ik heb al een optimale webshop!
Invalid email address
Bedankt, controleer je e-mailadres en bevestig deze om de checklist te ontvangen!