Koop de checklist
Inloggen
Log in Register

Bewijs je menselijkheid: 8   +   3   =  
Vergeten wachtwoord ?

Er wordt een wachtwoord naar uw e-mailadres gestuurd.

Uw persoonlijke gegevens worden gebruikt om uw ervaring op deze website te ondersteunen, om de toegang tot uw account te beheren en voor andere doeleinden die worden beschreven in ons privacybeleid.

Nu tot wel 65% extra korting
Gratis SWOT en concurrentieanalyse

Hoe maak je je webshop betrouwbaar?

Inhoudsopgave

  • Hoe maak je je webshop betrouwbaar?
    • Wat straalt vertrouwen uit in je webshop?
  • Tips om je webshop betrouwbaar te maken.

Dit is niet alleen een vraag voor eigenaars van nieuwe webshop, maar ook voor veel bestaande webwinkels. Waarom? Omdat elk bedrijf, ongeacht of dit een e-shop of een echte winkel is, betrouwbaar moet zijn! Als je problemen hebt, is het goed als mensen weten waar ze terecht kunnen om hun problemen opgelost te krijgen.

Het betekent dat de manier waarop je kwesties behandelt en wat voor soort steun (technische of andere) essentieel is in het creëren van reputatie die er echt toe doet in zaken op lange termijn! Vertrouwen is de eerste les en tip om je conversiepercentage te verhogen.

Wat straalt vertrouwen uit in je webshop?

Een paar jaar geleden zou ik gezegd hebben dat het gaat om het uiterlijk van je webwinkel, maar tegenwoordig, met zoveel webshops die op elkaar lijken, zijn er dingen aan het veranderen. Het lijkt erop dat betrouwbaarheid nu het belangrijkst is.

Tips om je webshop betrouwbaar te maken.

Laten we het eens hebben over een paar dingen die je kunnen helpen om je webshop betrouwbaar te maken.

1) Zorg voor een open contact mogelijkheid waar je de vragen beantwoordt die klanten stellen, zoals telefoon of Chat. Creëer ook andere mogelijkheden voor hen om contact met je op te nemen zoals email (die je op zijn minst binnen een paar uur moet worden beantwoord).

2) Wees open naar uw klanten. En laat zien wie je bent bijvoorbeeld op social media Dit geeft mensen de mogelijkheid om te zien hoe anderen reageren op jouw product en wat zij zeggen wat ook hun beslissingen kan beïnvloeden. Verberg nooit de waarheid!

3) Wees eerlijk over de kwaliteiten van je producten, maar zorg er ook voor dat mensen weten wat ze krijgen als ze dat artikel of die dienst kopen (bijvoorbeeld: “zal kapotte haringen gratis vervangen”).

4) Zet reviews van eerdere tevreden klanten op je site. Hoewel je het niet iedereen naar de zin kunt maken, zijn er altijd mensen die tevreden zullen zijn met je producten / service. Laat die klanten aan de hele wereld zien, want zij zijn ook een bewijs van betrouwbaarheid van je webshop!

5) Bied garantie voor je producten. Niets is beter dan vertrouwen in dit opzicht. Als er iets stuk gaat, zorg er dan voor dat het snel en efficiënt wordt opgelost! Het aanbieden van geld terug garantie is een andere manier om te laten zien dat je vertrouwen hebt in wat je doet. Hoe meer garanties je biedt, hoe groter de kans dat mensen je kunnen vertrouwen.

6) Behandel je klanten zoals jij wilt dat ze je behandelen! Alleen dat zal mensen een echte reden geven om terug te komen.

  • Over
  • Laatste berichten
Abram Bos
Volg
Abram Bos
Webshop Expert bij Winstwebshop
Webshop-expert met hart en ziel. Weet alle ins en outs voor een (winstgevende)webshop. Gespecialiseerd in webshop marketing, Conversieoptimalisatie (CRO). Zoekmachine optimalisatie en ads (SEO & SEA), Social ads, etc
Abram Bos
Volg
Laatste berichten van Abram Bos (alles zien)
  • Richtlijnen voor het kiezen van de juiste kleuren voor je Call-to-Actions - september 1, 2022
  • Nieuwsbrief pop-up? Dat kan beter! - augustus 18, 2022
  • Cross selling in je webshop, hoe, wat en waarom? - augustus 18, 2022
Trefwoorden:Betrouwbaarheid webshop, Conversieoptimalisatie, tips, webshop
Bericht delen

Gerelateerde berichten

Richtlijnen voor het kiezen van de juiste kleuren voor je Call-to-Actions

Hoe maak je je webshop betrouwbaar? Dit is niet alleen een vraag voor eigenaars van nieuwe webshop, maar ook voor veel bestaande webwinkels. Waarom? Omdat Lees verder

Nieuwsbrief pop-up? Dat kan beter!

Hoe maak je je webshop betrouwbaar? Dit is niet alleen een vraag voor eigenaars van nieuwe webshop, maar ook voor veel bestaande webwinkels. Waarom? Omdat Lees verder

Cross selling in je webshop, hoe, wat en waarom?

Hoe maak je je webshop betrouwbaar? Dit is niet alleen een vraag voor eigenaars van nieuwe webshop, maar ook voor veel bestaande webwinkels. Waarom? Omdat Lees verder

Bezoekers terugroepen die je webshop hebben verlaten zonder te betalen

Hoe maak je je webshop betrouwbaar? Dit is niet alleen een vraag voor eigenaars van nieuwe webshop, maar ook voor veel bestaande webwinkels. Waarom? Omdat Lees verder

Hoe gebruik je eye Tracking voor je Webshop?

Hoe maak je je webshop betrouwbaar? Dit is niet alleen een vraag voor eigenaars van nieuwe webshop, maar ook voor veel bestaande webwinkels. Waarom? Omdat Lees verder

Laat een antwoord achter Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Winstwebshop Dé checklist voor een optimale webshop Webshop Conversie Optimalisatie

OPTIMALISATIE ZO EENVOUDIG DAT JE OMA HET KAN!

Maak eenvoudig van bezoekers klanten!

(zelfs als je net bent begonnen)

Deze webshop conversieoptimalisatie Checklist is een stapsgewijze handleiding voor elke webshop, die je moet toepassen om van bezoekers klanten te maken.

Direct kopen

Meer webshop tips lezen?

Waarom webshop reviews verzamelen?

augustus 17, 2021 0

Wat kost een webshop?

maart 8, 2022 0

Doelgroep onderzoek? Waar begin je?

augustus 17, 2021 0

10 gratis webshop analyse tools om je ...

april 5, 2022 0

Hoe schrijft je productteksten die producten verkopen?

augustus 17, 2021 0

Hulp nodig? contact@winstwebshop.nl

Het advies in deze Checklist (inclusief alle gerelateerde bronnen zoals gidsen en gerelateerde materialen) is alleen algemeen advies. Het is opgesteld zonder rekening te houden met uw doelstellingen, financiële situatie of zakelijke behoeften. Alvorens op basis van dit advies te handelen, dient u de geschiktheid van het advies te overwegen, rekening houdend met uw eigen doelstellingen, financiële situatie en zakelijke behoeften. Voor zover maximaal is toegestaan door de wet, wijzen de auteur en aanverwante entiteiten en de uitgever alle verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid af jegens enig persoon, direct of indirect voortvloeiend uit het al dan niet nemen van actie op basis van de verstrekte informatie

Deze site is geen onderdeel van de Facebook™ website of Facebook™ Inc. Bovendien wordt deze site op geen enkele wijze ondersteund door Facebook™. FACEBOOK™ is een handelsmerk van FACEBOOK™, Inc.

Winstwebhop.nl is een handelsnaam van ABRBos Holding BV onder KVK:83095004 – BTW:NL862724533B01 -Valeriusstraat 8, 2394XT Hazerswoude-Rijndijk
contact@winstwebshop.nl / 06-30594242  Algemene voorwaarden

Facebook Twitter Instagram Pinterest

©2022 Created by winstwebshop.nl

Ook een winstgevende webshop?

Download de Checklist voor een optimale en winstgevende webshop!

 

Je ontvangt binnen een paar minuten de (uitgeklede versie) van de Winstwebshop Checklist in je mail.

Nee dankje, Ik heb al een optimale webshop!
Invalid email address
Thanks for subscribing!
Ook een winstgevende webshop?

Download de Checklist voor een optimale en winstgevende webshop!

 

Je ontvangt binnen een paar minuten de (uitgeklede versie) van de Winstwebshop Checklist in je mail.

Nee dankje, Ik heb al een optimale webshop!
Invalid email address
Bedankt, controleer je e-mailadres en bevestig deze om de checklist te ontvangen!